هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

‌ایستگاه سنجش آلودگی هوا‌ در بوکان‌

راه‌اندازی ‌ایستگاه سنجش آلودگی هوا‌ در بوکان‌

راه‌اندازی ‌ایستگاه سنجش آلودگی هوا‌ در بوکان‌

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت: سومین ایستگاه سنجش آلودگی و تنها ایستگاه سنجش آلودگی هوا در جنوب استان در‌ بوکان راه‌اندازی شد.

محمد احمدی در بوکان اظهار داشت: این ایستگاه با اعتباری بیش از 150 میلیون تومان احداث و راه‌اندازی شده است.
وی گفت: این ایستگاه به عنوان یک شاخص برای راه‌اندازی پارامترهای آلودگی هوا در جنوب استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان ادامه داد: این ایستگاه ذرات معلق در هوا شامل CO (منواکسید کربن) اسیدهای ناکسی شامل دی اکسید نیتروژن، NOX، اکسید نیتروژن، دی اکسیدگوگرد موجود در هوا را سنجش و اندازه‌گیری می‌کند.
وی از آغاز صید ماهی در رودخانه زرینه‌رود و سد شهید کاظمی بوکان خبر داد و گفت: پروانه صید ماهی در اختیار 30 نفر از اهالی بومی بوکان قرار داده شده است.
احمدی تعداد ماهی‌های موجود در رودخانه زرینه‌رود را ماهی زردپر و کپور طلایی و ماهی‌های موجود در سد شهید کاظمی را زرد پر- کپور طلایی- فیت فاک – کله‌گاوی و آمور اعلام کرد.
وی از صید ماهی سفید رودخانه‌ای توسط صیادان هشدار داد و تصریح کرد: صیادان به هیچ عنوان حق صید این نوع ماهی را نداشته و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود چرا که نسل این نوع ماهی در حال انقراض است.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاکه حه مه 1388,07,29 ساعت 11:43 ق.ظ http://boukancity.blogfa.com

خیلی وقته که میخوام از این دستگاه یه گزارش تهیه کنم اما هر بار از جلوش رد میشم تازه یادم میوفته که دوربینم همرام نیست تا ازش عکس بگیرم.به هر حال گزارش خوب و جالبی بود و با این حساب در پست بعدی من به تحلیل این خبر شما و معضل آلودگی هوا پرداخته میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد