هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

نمایشگاه کتاب در بوکان

برپایی نمایشگاه کتاب در بوکان 

به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب از مورخ 22 آبان ماه الی 30 همین ماه در محل سالن سیمرخ بوکان برگزار شده است. 

بیش از 15 هزار عنوان کتاب از ناشران مختلف کشور در زمینه های مختلف عرضه شده است.

مرکز دیالیز بوکان

مرکز دیالیز بوکان سال آینده به بهره برداری می رسد


رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: مرکز دیالیز این شهر با 70درصد پیشرفت فیزیکی در زمان حاضر، سال آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر 'سامرند مرزنگ'، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای احداث این مرکز در محوطه بیمارستان شهید دکتر قلی پور با همکاری بخش خصوصی تاکنون نیم میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین اظهار داشت: 57 بیمار همودیالیزی زیر پوشش خدمات پزشکی شبکه بهداشت و درمان بوکان هستند.

دکتر مرزنگ ادامه داد: به این تعداد از بیماران خدمات درمانی رایگان ارائه می شود و در این مرکز 13دستگاه همودیالیز، یک دستگاه آب مقطر و یک دستگاه سختی گیر فعال است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود: با ایجاد این مرکز تعداد تخت های مرکز فعلی از 12 به 30 تخت ارتقاء می یابد.

سونوگرافی در بیمارستان بوکان

دستگاه جدید سونوگرافی در بیمارستان بوکان راه اندازی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: دستگاه جدید سونوگرافی در بیمارستان شهید دکتر قلی پور این شهر نصب و راه اندازی شده است.

 دکتر 'سامرند مرزنگ'، در آیین روز جهانی رادیولوژی که در بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان برگزار شد، افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری، شبکه بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای به تجهیز این بخش ها دارد و در همین زمینه دستگاه جدید سونوگرافی خریداری شده است.

وی نقش بخش های پاراکلینیک را در روند تشخیص بیماریها مثبت خواند و مجهز بودن این بخش ها را جزو ضرورت های شبکه بهداشت و درمان برشمرد.

مرزنگ ادامه داد: این دستگاه با صرف اعتبار 600 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تهیه و راه اندازی شده است.