هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

مسیر قانونی

دکتر عثمانی: ردصلاحیت خود را از مسیر قانونی پیگیری می کنم و صرفنظر از نتیجه، خود را خدمتگزار مردم و خادم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانم

   

در پی تماسهای مکرر همشهریان عزیز با دفتر ارتباطات مردمی و ارسال کامنتهای متعدد ، در جهت تنویر افکار عمومی در خصوص دلایل رد صلاحیت دکتر عثمانی، به استحضار می رساند طبق نامه شماره 501 / م مورخ 90/11/2 فرمانداری بوکان آقای دکتر عثمانی که  صلاحیت ایشان به تأیید هیأت اجرایی رسیده بود به استناد دو بند زیر توسط هیأت نظارت مرکزی رد صلاحیت شده است:

بند (1) ماده (28) : اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

بند (3) ماده (30) : وابستگان تشکیلاتی و هواداران احزاب، سازمانهاو گروهایی که غیر قانونی بودن آنها از طرف مقامات صالحه اعلام شده است.

دکتر عثمانی مراتب اعتراض قانونی خود را بصورت مکتوب تحویل شورای محترم نگهبان خواهد نمود و ضمن تشکر از مردم فهیم بوکان و حومه که با تماسها و پیامهای مکرر نگرانی خود را ابراز نموده اند این اطمینان را به مردم حوزه انتخابیه خود می دهند که این موارد قابل انتصاب به ایشان نبوده و با پیگیری قانونی این سوء تفاهم رفع خواهد شد. ایشان تأکید نمودند که فارغ از  نتیجه  این پیگیریها، در هر حال خود را خدمتگزار مردم بوکان و حومه و خادم کشور عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و  می داند.

دفتر ارتباطات مردمی دکتر محمد قسیم عثمانی

شورای آموزش وپرورش شهرستان بوکان

107 مصوبه عملکرد 9ماهه شورای آموزش وپرورش شهرستان بوکان

ادامه مطلب ...

آموزش وپرورش شهرستان بوکان

همایش تجلیل از اعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان بوکان باحضور فرماندار برگزارشد

ادامه مطلب ...

هنرستان کشاورزی در بوکان

هنرستان کشاورزی در بوکان احداث می شود

سومین هنرستان کشاورزی جنوب آذربایجان غربی در بوکان احداث می شود.

1390/10/30 - 09:58

رییس اداره آموزش و پرورش بوکان گفت: با توجه به اینکه شهرستان بوکان یکی از قطب های مهم کشاورزی در آذربایجان غربی محسوب می شود احداث این واحد آموزشی بسیار ضروری است.

'احمد رحمانی'، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بوکان پس از میاندوآب و مهاباد، سومین شهر در جنوب آذربایجان غربی است که هنرستان کشاورزی در آن احداث می شود.

وی همچنین از کسب مقام نخست انجمن های مدارس ابتدایی ادب و شهید مختاری در کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این، مدارس راهنمایی فرهنگیان، ابتدایی سعدی و مجتمع ولایت نیز رتبه نخست استانی را از آن خود کردند.

سنجش آلودگی هوا در بوکان

یستگاه سنجش آلودگی هوا در بوکان به شبکه آنلاین جهانی متصل شد

 به مناسبت روز هوای پاک، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در بوکان به شبکه آنلاین کشوری و جهانی متصل شد.

1390/11/01 - 10:32

به گزارش خبرنگار ایرنا، با این اقدام، آمار و اطلاعات ایستگاه سنجش آلودگی بوکان با وارد شدن به سیستم vpen، برای عموم مردم جهان قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین به مناسبت هوای پاک، برخی واحدهای صنعتی بوکان از جمله کارخانه سیمان سردار و واحدهای شهرک صنعتی مورد بازدید مسوولان محلی قرار گرفت.

بزه ی لیو

« بزه ی لیو » بزودی منتشر می شود

42644620510531041714.jpg

کتاب « بزه ی لیو» اثر مشترک محمد زارع زاده و حامد قدرتی احمدآباد آماده انتشار شد. این کتاب در زمینه طنر و به زبانهای کردی و فارسی می باشد.

مشخصات نویسندگان این کتاب:

ادامه مطلب ...

جابر بن حیان

جشنواره جابر بن حیان بهمن ماه در شهرستان بوکان برگزارمی شود

ادامه مطلب ...