هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

جوانان جویای کار در بوکان

450 نفر از جوانان جویای کار در بوکان وام خوداشتغالی دریافت کردند

450 نفر از جوانان جویای کار در بوکان وام خوداشتغالی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) در بوکان گفت: از زمان واگذاری وام خوداشتغالی این صندوق در بوکان بیش از 450 نفر از جوانان جویای کار وام خوداشتغالی دریافت کرده‌اند و برای این تعداد به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

اسماعیل فیضی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از زمان اجرای واگذاری وام خود اشتغالی صندوق تاکنون 20 میلیارد و 750 میلیون ریال پول پرداخت شده و برای ایجاد مشاغل از جمله صنعت، خدماتی، تولیدی، توزیعی، کشاورزی و دام و طیور در شهر و روستا هزینه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه متقاضیان ثبت‌نام کرده از طریق اینترنت گفت: 2 هزار و 252 نفر از این طریق نام‌نویسی کرده‌اند که 772 نفر واجد شرایط بوده و 450 نفر موفق به اخذ وام خود شده‌اند.
سرپرست صندوق مهر امام رضا در بوکان ادامه داد: علاوه بر افراد ثبت‌نام کرده از طریق اینترنت، 507 نفر از طرف مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به صندوق معرفی شده بودند که از این تعداد نیز 250 نفر واجد شرایط بوده و در حال تکمیل پرونده و دریافت وام هستند.
فیضی از تبدیل شدن صندوق مهرامام رضا شهرستان بوکان به صندوق قرض‌الحسنه خبر داد و گفت: با تلاش مستمر و مساعدت مسئولان استانی و شهرستان، صندوق مهر امام رضا(ع) بوکان به عنوان سومین شعبه صندوق قرض‌الحسنه در استان آذربایجان غربی به زودی افتتاح می‌شود و ساختمان و تجهیزات اداری آن نیز آماده بوده و شعبه بوکان بعد از شعبه ارومیه و خوی سومین شعبه صندوق استان است.
وی گفت: در نیم سال نخست سال جاری شهرستان بوکان هشت درصد از کل اعتبارات استان را به خود اختصاص داده است.
فیضی اظهار کرد: با تبدیل شدن صندوق مهر امام رضا به صندوق قرض‌الحسنه مهر، این صندوق آماده دریافت سپرده‌های مردمی و افراد خیر به صورت قرض‌الحسنه در امر ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان است.

نظرات 1 + ارسال نظر
کاکه حه مه 1388,07,29 ساعت 11:53 ق.ظ http://boukancity.blogfa.com

۴۵۰ جوان بیکار وام دار هم به تعداد بیکاران بوکان افزوده شد.
(بوکان و معضل بیکاری)
گزارشی از برنامه های انجمن GMB بوکان برای بیکاران
شرح خبر در سایت بوکان سیتی...حتما بخونید جالبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد