هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

نامه سرگشاده علی قادری

نامه سرگشاده علی قادری به ریاست شورای شهر

در خصوص تخلفات یک عضو شورای شهر

ریاست محترم شورای شهر بوکان

با سلام:

احتراماً – بر اساس گزارشات و شکایات مردمی متوجه گردیده ام که کوچه های منتهی به منزل پدر جناب آقای کمال کریمی عضو محترم شورای شهر بدون نوبت و بدون اخذ حق مشارکت آسفالت گردیده است، لذا این اقدام رعایت وضعیت و تبعض را می رساند و اکثر شهروندن را نسبت به نفوذ قدرت شاکی نموده است و اقدام مذکور بی احترامی به شهروندان محترمی است که در حاشیه شهر توسط تعدادی از افراد حقوقشان رعایت نمی شود و چندین ماه و سال در نوبت باقی می مانند برای آنکه کوچه شان را آسفالت یا بتن ریزی نمایند. بدینوسیله مراتب اعتراض شورای شهر نسبت به عملکرد شهرداری و جناب آقای کمال کریمی عضو محترم شورای شهر در این خصوص اعلام می گردد، لذا خواهشمند است ظرف یوم جاری حق مشارکت مردمی را از حقوق سرپرست محترم شهرداری کسر و به حساب شهرداری واریز و نسبت به معذرت خواهی از مردم محترم حاشیه شهر اقدام عاجل مبذول گردد و این سوال را دارم که جناب آقای کمال کریمی برای عموم شهروندان اجازه می فرمایند کوچه آنان بدون نوبت و بدون پرداخت حق مشارکت آسفالت گردد؟

علی قادری

عضو شورای اسلامی شهر بوکان

نظرات 2 + ارسال نظر
کاکه حه مه 1388,07,22 ساعت 02:57 ب.ظ http://boukancity.blogfa.com

کاش همه مسیر های منتهی به خانه فک و فامیل های مسئولین آسفالت و بتن ریزی میشد.آن وقت همه کوچه ها و خیابان های شهرمان درست می شد.

سلام دوست خوب بوکانی من.منم بوکانی هستم.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی.
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم؟؟
شما منو با اسم***شکست عشقی***لینک کنید.
منتظر حضورسبز شما هستم.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد