هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

18 نفر برای پست استانداری

نماینده مردم بوکان در خانه ملت:
مجمع نمایندگان آذربایجان غربی بر بومی بودن استاندار آینده تاکید دارد
18 نفر برای پست استانداری مطرح می باشند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان آذربایجان غربی بر بومی بودن استاندار آینده تاکید دارد.

محمدقسیم عثمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب افزود: هم اکنون 18 نفر برای پست استانداری در مجمع نمایندگان استان مطرح می‌باشند که از جمله این افراد دکتر محسن شکرنیا مدیر کل صداوسیمای استان، مهندس شهرام آدم نژاد مدیرکل سابق اداره راه و ترابری استان، اشتری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، جبار باقری مدیرکل زندان‌های استان، دکتر جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و سلیمان جعفرزداه نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس که همگی این افراد بومی هستند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع در بومی بودن استان تاکید دارد ولی این به معنای آن نیست که در بین افراد مطرح شده شخص غیربومی نیست، جلال‌زاده مدیر روابط بین الملل وزارت امور خارجه و چند نفر دیگر نیز غیربومی می‌باشند.

نماینده مردم بوکان در مجلس عنوان کرد: یکشنبه همین هفته مجمع برای معرفی 5 نفر به وزارت کشور تشکیل جلسه داده و به جمع بندی نهایی خواهد رسید.

عثمانی احتمال پذیرفتن استانداری آذر بایجان‌غربی از سوی صادق محصولی وزیر سابق کشور را کم دانست و افزود: با شناختی که از محصولی دارم بعید می‌دانم کارهای استانی را بپذیرد، چراکه توانمندی‌های وی در کارهای کلان و برای حوزه‌های بزرگتری می‌باشد.

وی با اشاره به حیاتی بودن استانداری آذر بایجان غربی افزود: این استان بدلیل هم مرز بودن با چند کشور و هم‌چنین دارا بودن قومیت‌ها و مذهب‌های مختلف، ویژگی‌های یک کشور را دارد و در اداره آن نیز باید استانداری بر روی کار آید که از توانمندی اداره چنین مکانی برآید.

محمدقسیم عثمانی اظهار کرد: افراد غیربومی بعد از کسب تجربه در سایر استان‌ها به استان‌های خود برگشته و تجربه خود را در انجا به کار می‌گیرند ولی افراد بومی تلاش می‌کنند از تجربه خود مبنی بر آشنایی با مشکلات استان استفاده کرده و در برطرف کردن آنها تمامی سعی خود را انجام دهند.

وی در خاتمه یادآور شد: این خود مردم هستند که استان را می‌سازند و استاندار تنها راهنما و هدایت کننده آنها بسوی پیشرفت بوده و فقط می‌تواند فضای کار را برای افراد توانمند باز کند تا استان با سرعت بیشتری به سمت جلو حرکت کند، بنابراین مردم نیز باید با دست به دست هم دادند عزمی جدی در حرکت به سوی پیشرفت را داشته باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر

همایش بزرگ هاله های نورانی انسان با سخنرانی استاد برازنده و عرفان های نوظهور با سخنرانی استاد نظیری در ۲ ، ۳ و ۴ آبان ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت با انجمن تماس بگیرند.
تلفن:
۰۴۱۱۵۲۳۶۴۵۵
۰۴۱۱۵۲۳۶۴۵۶

با تشکرـ انجمن جوانان موفق ایران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد