هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

شهری با دو شهردار

بوکان شهری با دو شهردار

به گزارش باشگاه خبرنگاران از شورای اسلامی بوکان در این اقدام عجیب تعدادی از اعضای شورای اسلامی بوکان اقدام به انتصاب ابراهیم شوقی بعنوان شهردار بوکان کردند.

براساس این گزارش، این اقدام شورا در حالی انجام گرفته که نماینده، فرماندار، امام جمعه و مردم شهرستان بوکان با این اقدام مخالف بوده و آنها را به باد انتقاد گرفتند.

خاطر نشان می شود، اما شورای اسلامی این شهر با بی تفاوتی نسبت به تمام مسایل پیش آمده در اینباره از موضع خود کناره گیری نکرده و با دخالت شورای حل اختلاف استان در نهایت پرونده برخلاف نظر اعضای شورا مختومه شد.

خاطر نشان می شود، شورای اسلامی بوکان بر خلاف رای صادره استان بار دیگر با سند سازی مهندس شوقی را در مراسمی که تنها با حضور چند تن از اعضای شورا در دفتر شهرداری برگزار شد بعنوان شهردار بوکان منصوب کردند.

درپی اقدام شور فرماندار این شهرستان نیز با تشکیل جلسه شورای اداری ضمن نتقاد شدید از این اقدام شورا آن را بی سابقه خواند و گفت: بشدت با این اقدام شورا برخورد خواهم کرد و مسئولان ادارات بوکان نیز حق ندارند پذیرای شوقی به عنوان شهردار در ادارات خود باشند.

همچنین کارکنان شهرداری نیز با پخش اطلاعیه ای در سطح شهر مخالفت خود را با شوقی اعلام کردند.

گفتنی است، در حال حاضر افشین فر که سرپرستی شهرداری بوکان را به عهده دارد مورد قبول فرماندار و سایر مسئولان شهرستان بوکان می باشدو آنطورکه پیداست مردم نیز از انتخاب وی بعنوان شهردار راضی بوده و بشدت از انتخاب شوقی توسط شورای اسلامی عصبانی و شگفت زده هستند./ب

نظرات 2 + ارسال نظر
کاکه حه مه 1388,07,14 ساعت 10:12 ق.ظ http://boukancity.blogfa.com

برهان بی منطق،جاده ای خطرناک!
شرح مطلب در سایت بوکان سیتی

فرهاد 1388,07,14 ساعت 04:15 ب.ظ

با سلام.بلاخره پس از مدت ها شورای شهر شهردار جدید را معرفی کرد.رسول معروفی معاونت اداری ومالی شهرداری.لطفا شما هم بیشتر در مورد این تصمیم جدید شورا شهر بنویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد