هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

نماینده مردم بوکان

نماینده مردم بوکان در مجلس:
مسئولان پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنها گام بردارند.

نماینده مردم بوکان در مجلس:
مسئولان پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنها گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، قسیم عثمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شکل گرفتن شرایط سیاسی خاص در کشور مطالبات مردم نیز افزایش یافته و مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که پاسخگوی مطالبات مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آنها گام بردارند.
وی گفت: اگر نتوانیم حلال مشکلات مردم باشیم باید یک مشاور خوب بوده و با مردم هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشیم و این هماهنگی‌ها را حفظ کنیم.
نماینده مردم بوکان در مجلس در ادامه به ارائه خدمات هر چه بیشتر مسئولان به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: منافع مردم، منافع نظام است و رضایت مردم بر هر چیزی ارجحیت دارد.
فرماندار بوکان نیز در این مراسم به اجرای هرچه باشکوه‌تر بودن برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف هفته دولت گرامیداشت یاد دو شهید بزرگ رجایی و باهنر است که برای پاسداشت این دو بزرگوار و اعلام برنامه‌ها و پروژه‌های دولت به مردم باید اقدام کنیم.
حسن عباسی افزود: افزایش امکانات بهداشتی، درمانی و رفاهی، گازرسانی به روستاییان، تحقق مسکن، کاهش بیکاری، رشد چشمگیر واگذاری تلفن همراه و خانگی، تقویت قانون‌گرایی، صرفه‌جویی در سال اصلاح الگوی مصرف، دستیابی به فناوری پیشرفته، بها دادن و ارج نهادن به جوانان از برنامه‌ها و اهداف مهم این نظام است که به اجرا درآمده و هر روز شاهد اقتدار و عزت هرچه بیشتر این نظام هستیم.
امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با تشریح اهمیت ماه شعبان و رمضان پرداخت و گفت: روزه گرفتن انسان را از کارهای گناه و پلید باز می‌دارد و بسیاری از گناهان انسان از آرزوها و شهوات است.
ملاعبدالرحمان خلیفه‌زاده به حفظ احترام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: باید با احترام این ماه را با روزه گرفتن و شرکت در نمازهای شبانه در مساجد حفظ کنیم.
وی ادامه داد: احترام این ماه از انجام دادن تکالیف الهی خود و تاثیر گذاشتن این اعمال در بقیه افراد خانواده حائز اهمیت است.
خلیفه‌زاده تصریح کرد: وابستگی به دین اسلام و نظام یکی از نعمت‌های مهمی است که مردم ایران دارند و این نعمت را هیچکس ندارد و امروزه ما باید به اسلام، نظام و رهبرمان افتخار کنیم و تمام وجودمان متوجه فرمایشات رهبرمان باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد