هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

تغییرات مدیران در استان

با توجه به نتیجه آرا در آذربایجان غربی

آیا شاهد تغییرات مدیران در استان خواهیم بود؟

براساس اعلام رسمی نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در استان آذربایجان غربی ، دکتر احمدی نژاد نتوانست در این استان حداکثر آرا را بدست آورد.

کارشناسان عمده دلایل این کاهش مقبولیت احمدی نژاد را عملکرد دولت مردان این استان ذکر کرده اند. بازتاب آنلاین ضمن ارائه نتیجه شهرستان مهاباد،فرماندار این شهرستان را سبب ریزش شدید آرای دکتر احمدی نژاد ذکر می کند و پیشنهاد میدهد که با توجه به نتایج آرا و ریزش شدید  رای رئیس جمهور مردمی و محبوب دکتر احمدی نژاد، استعفا دهد.( نقل به مضمون)

وضعیت ریزش آرای احمدی نژاد در اکثر شهرستانها استان حکایت از گله مندی مردم این استان از ضعف عملکرد مدیران دارد و در طی مدت 4 سال ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد فقط شاهد شعارهای دهن پرکن و بدون عمل مسئولان بوده و توسعه جهشی که احمدی نژاد در جریان سفرهای استانی وعده داده بود را هیچ وقت مشاهد نکردند.

عدم اجرای مصوبات سفرهای استانی و روراست نبودن دولت مردان با مردم و ارائه آمار و ارقام غیر واقعی تا جایی که مسئولین بارها از اجرایی شدن 100 درصد،90 درصد، 85 درصد مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری خبرداده بودند، ضعیف بودن مصوبات دور دوم، بیکاری گسترده جوانان و ارائه آمارهای غیر واقعی از بیکاری، وضعیت نا مناسب کارخانجات فعلی و در حال تعطیلی آنان، به ثمر نرسیدن پروژ های عمرانی در حال احداث و صدها مشکل دیگر از جمله عواملی بوده که باعث دلخوری مردم این استان از دولت نهم بوده است.

هم اکنون در شهرستان بوکان کشاورزان برای تحویل محصول برداشتی گندم به سیلو با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و چندین روز باید در نوبت باشند و علاوه بر سرگردانی ،هزینه های زیادی را برای کرایه کامیونها که چندین روز در نوبت می مانند باید پرداخت نمایند.

یکی از کشاورزان در گفتنگو با خبرنگار ما گفت: هر چند که فضای کنونی سیلوی بوکان جوابگوی نیاز بوکان  نیست، ولی مدیریت همین فضا هم به خوبی صورت نمی‌گیرد و مسئولین سیلوی بوکان که در طول سال همین چند روز کار دارند، هیچ برنامه درستی برای جلوگیری از سرگردانی کشاورزان ندارند. اگر فضا گنجایش ندارد اعلام کنند تا ما فکری به حال خود کنیم، اگر فضا هست پس چرا برنامه ریزی درستی ندارند تا از سرگردانی بیشتر کشاورزان جلوگیری شود؟

این در حالی است که عملیان ساخت سیلوی 70 هزار تنی بوکان بیش از یک دهه است که آغاز شده و هنوز پیشرفت فیزیکی آن به 50 درصد نرسیده است و این نمونه ای از وضعیت پروژه های در دست ساخت در سطح استان است.

دولت دهم باید برای جبران 4 سال گذشته، ضمن بازنگری و بازبینی برنامه های خود در این استان، نسبت به توجه ویژه برای جبران عقب ماندگیها و خذف مدیران ناکارآمد اقدام نماید تا در 4 سال آینده نیز شاهد فرصت سوزی در این استان محروم و زر خیز نباشیم.  

 

fardayeboukan.blogfa.com/

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش 1388,04,15 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
وبلاگ قشنگی داری.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com

آرش مدیریت سایت زاویه
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com

کاکه حه مه 1388,04,18 ساعت 01:28 ق.ظ http://boukancity.blogfa.com

دوست عزیز از درج لینک بوکان سیتی در وبلاگتان سپاسگذارم ...سر فرصت من هم سعی میکنم لینک شما را در وبلاگم قرار دهم.

Persian 1388,05,13 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.persianpro.blogfa.com

Salam,Aziz en ke Ye Sari Bi Websat Man HaM Bezanid Mamnoon Mesham.
Link Web:Www.persianpro.wez.ir
En WebSat.Baray Download Jadid Tarein Narmafzarha Sakhteh Shodeh ast.Lotfan Az Web ma Ham Download Konid.
Avalen Websat Download Va Roozbiresani Narmafzarha.baray Boukani ha Aziz.
------------------------------------~~~~***************
Group Software MCN

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد