هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

انتخابات در بوکان

نگاهی به نحوه برگزاری انتخابات در بوکان

ساعت ۲۰ در بوکان درب شعبات بر روی مردم بسته شد؟!

سایت فارس نیوز به نقل از محمدزاده مسئول ستاد انتخابات استانداری استان آذربایجان غربی اعلام کرد که کمترین میزان مشارکت در بین شهرهای استان مربوط به بوکان بوده است.

این مقام مسئول  با اشاره به درصد آرای کاندیداهای انتخابات دهم عنوان داشته: میرحسین موسوی با 95/49 درصد، محمود احمدی‌نژاد 47/47 درصد، مهدی کروبی 64/1 درصد و محسن رضایی 92/0 درصد از کل آرای ماخوذه را به خود اختصاص داده‌اند.
محمدزاده کل آرای صحیح آذربایجان غربی را یک میلیون و 314 هزار اعلام کرد و بیان داشت: این در حالی است که یک میلیون و 883 نفر واجد شرایط رای دادن در سطح این استان بودند.
وی همچنین متذکر شد: چالدران با 83 درصد بالاترین میزان مشارکت و بوکان با 43 درصد کم‌ترین میزان مشارکت را در انتخابات دهم ریاست جمهوری داشتند.
این میزان مشارکت پایین را باید مسئولین برگزاری انتخابات در بوکان پاسخگو باشند. آنها علیرغم تمدید ساعات اخذ رأی و حضور صدها نفر در محل شعبات اخذ رأی ،درب شعبات بر روی مردم که برای ریختن آرای خود مراجعه کرده بودند، بستند و این کار آنها با اعتراض شدید مردم همراه بود.

طبق قانون انتخابات کشور هیچ کس تحت هیچ شرایطی حق ندارد از حق اجتماعی و سیاسی مردم و حق دادن رأی جلوگیری کند و به نظر می رسد که تحلفی اشکار صورت گرفته و انتظار این است که مسئولین استانی موضوع تخلف انتخاباتی بوکان (بستن درب شعبات اخذ رأی قبل ساعات اتمام اخذ رأی)را پیگیری و با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.

بی شک اگر درب شعبات اخذ رأی به صورت غیر قانونی بسته نمی شد، اکنون بوکان عبارت نامیمون کمترین مشارکت را با خود همراه نمی کرد و میزان مشارکت مردم خیلی بیشتر از اینها می‌شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کسب درآمد از طریق sms 1388,03,27 ساعت 07:15 ب.ظ

سایت lbs.ir با هدف آموزش از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.
موفق باشید.
مدیریت LBS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد