هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

کارخانه ماشین‌سازی غرب کشور در بوکان

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه ماشین‌سازی غرب کشور در بوکان

بزرگ‌ترین کارخانه ماشین‌سازی غرب کشور در بوکان به بهره‌برداری رسید.مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی بوکان در آیین افتتاح این کارخانه گفت: نوع فعالیت این واحد تولیدی صنعتی، طراحی و تولید تمام ماشین‌آلات صنایع غذایی و خطوط کامل دستگاه‌های پخت نان به شیوه صنعتی است.

عبدالله آهنگری با اشاره به استقبال کشورهای همسایه و اروپایی از این کارخانه اظهار داشت: هم اکنون از سراسر ایران و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، سوئد، هلند، بولیوی و عراق، سفارش داریم ولی این دستگاه براساس ذائقه ایرانی ساخته شده و چه بسا تاکنون مورد استقبال کشورهای اروپایی نیز قرار گرفته است. وی افزود: صادرات و دستیابی به بازارهای جهانی از جمله سوئد، نروژ، انگلیس، بولیوی، عراق از افتخارات این شرکت است.

آهنگری تصریح کرد: کارخانه ماشین‌سازی بوکان عنوان واحد نمونه صنعتی و کارآفرین برتر بخش صنعت در غرب کشور در سال‌های 85، 86 و87 همچنین اولین دارنده نشان استاندارد ملی صنایع نان در غرب ایران، ثبت اختراع دستگاه‌های پخت نان با حرارت غیرمستقیم در غرب کشور و انتخاب کارگروه نمونه کشوری در سال 88 را از آن خود کرده است. وی گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 300 میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه 400 دستگاه و اشتغال‌زایی برای 40 نفر را دارد. آهنگری اظهار داشت: تولیدات این کارخانه دستگاه تمام خودکار تولید نان انبوه، دستگاه پخت نان با حرارت غیرمستقیم، چونه‌گیر، لواش پهن کن، دستگاه دوار، سنگک، فر طبقه‌ای، نیمه خودکار دوار یکپارچه، خمیرگیر و مخزن استیل حمل خمیر تولید می‌شود.

فرماندار بوکان نیز در ادامه مراسم گفت: انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌های تونس، مصر و یمن شده و می‌بینیم که مردمان این کشورها برای حفظ و دفاع از اسلام و منافع کشور خود به پا خواسته و در برابر استکبار جهانی و کشورهای غربی ایستاده‌اند. حسن عباسی با اشاره به ایجاد چالش در برخی کشورهای غربی در برابر جهان اسلام گفت: از این پس استکبار و هم پیمانانش در غارت کشورهای منطقه دچار مشکل خواهند بود چرا که مردم این کشورها خود سرنوشت کشور خود را رقم می‌زنند و در برابر غارت مستکبران خواهند ایستاد که این تحولات همگی ناشی از تاثیرات مثبت انقلاب اسلامی ایران است.

وی بر حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: حمایت از این بخش علاوه بر رشد و تعالی منطقه سبب حذف بیکاری، اشتغال پایدار و رضایت مردم خواهد شد. نماینده مردم بوکان نیز در این مراسم با اشاره به نقش صنعت در تولید و پیشرفت کشور گفت: باید ما مسئولان با وحدت رویه و همدلی در خدمت رشد و شکوفایی صنعت در منطقه باشیم.

محمدقسیم عثمانی افزود: باید برای پیشرفت و رشد و تعالی کشور در راستای حمایت از تولیدکننده گام برداریم چنانچه تولیدکنندگان احساس امنیت خاطر و رضایت‌مندی داشته باشند و این دهه فجر را به فجر صنعت تبدیل کنیم. وی افزود: با توجه به نگاه عادلانه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته باید با همدلی وفاق و خواست جمعی فاصله‌ها را کمتر و زمینه پیشرفت صنعت در منطقه را فراهم کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیمی 1389,12,16 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام امیدارم آقای آهنگری موفق باشن و بیشتر بتوانند برای جوانان عزیز شهرمان اشتغال زایی کنند.
با تشکر

نه وید 1389,12,19 ساعت 09:43 ب.ظ http://honarekord.mihanblog .com

دوستی به ریز وبلاگه جوانه که تم لینک کردوه توش بو بلاو کردنه وه ی فه رهه نگی کورد لینکم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد