هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

میدان استقلال بوکان

دورنمایی ازمیدان استقلال بوکان

با دیدن تابلوی قشنگی که حاشیه ی  میدان فرمانداری را مزین به دورنمایی از میدان استقلال کرده بود خوشحال شدم وبا خودم گفتم مسئولین اجرائی  شهر زیاد هم بیکار ننشسته و به فکر پیشرفت شهر وآسایش شهروندان هستند .

آرام و شادمانه به سوی میدان استقلال گام برداشتم هرقدم که پیش تر می رفتم در ذهن خود به صحنه ی اجرای این طرح زیبا که با  همان نگاه اوّل تحسین هر رهگذری را برمی انگیزد نزدیک تر می شدم ومتولیان ومجریان طرح را تجسّم می کردم که با همّتی بلند و تلاشی دوچندان پیشرفت اجرای طرح را دنبال می کنند.
آینده ی میدان استقلال 
 

با خود گفتم حالا که شهرداری با چنین عزم راسخی مشغول احداث روگذری به طول 160 متر و پهنای 15 متر در هفت دهانه ی 23 متری است با اتمام طرح قواره ی شهر عروسان در آن منطقه ی پر تردّد به کلّی عوض خواهدشد و من نیز همچون یک شهروند متمدّن ضمن دست مریزاد و خسته نباشید و... پیشنهاد احداث زیرگذری در تقاطع بلوار شهدا وبلوار جمهوری اسلامی خواهم داد  تا عبور ومرور ساکنین منطقه ی وسیع  بلوارشهدا ونیز مراجعین بیمارستان و گلزارشهدا و گورستان عمومی شهر تسبیل وتسهیل شودو...

غرق در این افکار وجد آور و دل خوش کن بودم که ناگه خود را در میدان استقلال یافتم ؛ نه از احداث طرح خبری بود ونه متولی ومجریی درآنجا بود.

بی اختیار به یاد تابلوی معروف« محل احداث پایانه بزرگ مسافربری»افتادم وبا خود زمزمه کردم بزک نمیر بهار میاد ...

شخصی قابلمه ای ماست در دست در کنارساحل دریا نشسته وآرام آرام آب دریا را به هم میزد. کسی از او پرسید :

آقاچه کار داری میکنی؟

پاسخ داد:دارم آب دوغ درست می کنم .

پرسید: مگه میشه؟

پاسخ داد: میدونم نمیشه ولی اگه بشه چی میشه !!!

آری عزیزان از قدیم الایام گفته اند به عمل کار برآید به سخندانی نیست ویا دوصدگفته چون نیم کردار نیست.

کاش شهرداری هم به جای تبلیغ یک قدم بر میداشت

فراموش نکنیم تبلیغ شرایط زمانی خود را دارد وبه گمان بنده عمل نیک خود بهترین تبلیغ وترویج است.

میدان استقلال
 
 
بر گرفته از: www.nachirwan87.parsfa.com
نظرات 6 + ارسال نظر
غمخوار 1389,06,26 ساعت 07:03 ب.ظ http://buokanpatogh.mihanblog.com/

سلام. به «جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان سر بزنید و تازه‌ترین پست را که تحلیل یکی از پست‌های وبلاگ‌های بوکان است را بخوانید.

غمخوار 1389,07,08 ساعت 11:27 ب.ظ http://buokanpatogh.mihanblog.com/

سلام. لطفا برای دیدن پست "من فارسی وان نگاه می‌کنم" به وبلاگ خودتون «جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان سری بزنید!

غمخوار 1389,07,11 ساعت 09:15 ق.ظ http://buokanpatogh.mihanblog.com/

به نظر شما بهترین و فعالترین وبلاگ در مورد مسائل بوکان کدام گزینه است؟
«جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان
دادگران بوکان
بوکان سیتی
شهر من بوکان
بۆ بوکان
سرزمین آفتاب
پیام بوکان
هه‌ڵاڵه‌ی بۆکان
هه‌ڵوی بۆکان
بوکان آنلاین
برای انتخاب به «جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان مراجعه کنید.

غمخوار 1389,07,11 ساعت 09:29 ق.ظ http://buokanpatogh.mihanblog.com/

به نظر شما بهترین و فعالترین وبلاگ در مورد مسائل بوکان کدام گزینه است؟
«جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان
دادگران بوکان
بوکان سیتی
شهر من بوکان
بۆ بوکان
سرزمین آفتاب
پیام بوکان
هه‌ڵاڵه‌ی بۆکان
هه‌ڵوی بۆکان
بوکان آنلاین
برای انتخاب به «جێژوان» پــــــاتــــوق بــــچـــه‌هـــای بـــــوکــــان مراجعه کنید.

بهروز معروف 1389,08,03 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
من تا به حال فکر نمی کردم که سایتی هم در مورد بوکان یا یک بوکانی وجود داشته باشد
من هم اکنون خیلی خوشحال هستم که کسی هست در مورد مشکلات بوکان میگه و خبر های بوکان را دنبال میکند
واقعا خسته نباشید میگم و امیدوارم که موفق باشید
من خیلی مایلم که در این راه به شما کمک کنم
اگه خبرنگاری مجانی و کنجکاو و مقاله نویس می خواهید من در خدمتم
با تشکر بهروز

ئاکو 1389,09,13 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام.ای گفتی آخ گفتی.داغ دلمو تازه کردی.میدان فرمانداری یک پل زدند کسی استفاده نکرد تازه دارند بازهم روش کار می کنند چرا ؟! نمی دانم.سال هاست که مردم بلوار شدها با ترس و لرز و مثل آدمهای عجیب و غریب از سه راهی کمربندی _ بلوار شهدا عور می کنند.اما به خاطر بی وجدانی بعضی ها که هم زبان خودمان هم هستند روز به روز بدتر خواهد شد.ای کاش بنده ی خدایی که در راس امور است می دید و اقدامی می کرد.این ظلم است.بوکان فقط فلکه ی فرمانداری نیست. و این آن اختلافی است که بعضی ها می خواهند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد