هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

4 روستای بوکان

4 روستای بوکان گازرسانی می‌شود

4 روستای بوکان گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: با اجرای طرح گازرسانی به روستاها امسال چهار روستای بوکان دارای گاز می‌شود.

حسن عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: امسال گازرسانی به روستاهای سراب، رحیم‌خان، کانی‌گل و گرک‌‌تپه آغاز شده و در اجرای آن بیش از 36 کیلومتر شبکه گازرسانی و تغذیه انجام گرفته است.
وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها 6 میلیارد و 963 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است.
این مقام مسئول اضافه کرد: با اتمام این طرح تا پایان سال جاری 550 خانوار با جمعیت بالغ بر 2 هزار و 500 نفر از جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
وی همچنین از گازرسانی به شهر سیمینه خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به کوچک‌ترین شهر ایران انجام گرفته است و هم اکنون 85 درصد از اهالی این شهر و به تعداد 190 انشعاب گاز واگذار شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: تا یک ماه آینده به تمام اهالی این شهر انشعاب گاز واگذار می‌شود و شهر سیمینه به عنوان کوچک‌ترین شهر ایران از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.
بنا به گفته وی در سال گذشته روستاهای گل و حمامیان در دو بخش مرکزی و سیمینه گازدار شده‌اند.
فرماندار بوکان ادامه داد: برای تقویت زیرساخت‌های بوکان چهار طرح بزرگ عمرانی خدماتی و ورزشی در حال اجرا است.
وی تصریح کرد: سیلوی 70 هزار تنی، واحدهای مسکونی مسکن مهر، ترمینال بین شهری و مجموعه ورزشی کارگران این طرح‌ها را شامل می‌شود که با اتمام و بهره‌برداری از آن برخی از زیرساخت‌های شهرستان ارتقا می‌یابد.
عباسی افزود: این طرح‌ها به صورت میانگین از 52 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود تعدادی از آنها امسال آماده بهره‌برداری ‌شوند.
این مقام مسئول اضافه کرد: سیلوی 70 هزار تنی یکی از این طرح‌ها را شامل می‌شود که در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع با اعتبار 20 میلیارد ریال تا کنون در حال ساخت است و با اتمام آن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم از 23 هزار تن به 93 هزار تن افزایش می‌یابد.
وی اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگران بوکان نیز در زمینی به مساحت 52 هزارمترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 447 میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال ساخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد