هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

هه لاله ی بوکان

همه چیز در مورد بوکان

جشنواره کاریکاتور کشور در بوکان

ششمین جشنواره کاریکاتور کشور در بوکان برگزار شد.

خبرگذاری ایرنا:

رضا عباسی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا،‌ افزود: ‌ششمین دوره جشنواره کاریکاتور بوکان با شرکت 108 کاریکاتوریست و287 اثر درششمین دوره جشنواره کاریکاتور کشور آثار خود را به نمایش گذاشتند.

وی اظهارداشت:‌ نکته حائز اهمیت در برگزاری این جشنواره ارتقاء سطح کیفی جشنواره و حضورهنرمندان مطرح کشور بوده و این تنها در سایه همکاری و همدلی همه هنرمندان این نوید را می دهد که جشنواره کاریکاتور بوکان به یکی از معتبرترین جشنواره های کشور تبدیل شده است.
دبیر ششمین جشنواره کشوری کاریکاتور بوکان درخصوص بخش های مختلف تاکید کرد: این جشنواره در سه بخش، بخش صرفه جویی با الهام از اصلاح الگوی مصرف، بخش تبعیض، استکبار جهانی و بخش آزاد برگزار شد که در نهایت دربخش صرفه جویی با الهام از اصلاح الگوی مصرف هیات داوران هیچ کدام از آثار ارسالی را شایسته جایزه سوم ندانسته و نفر دوم محمود مغفوریون از تبریز برنده تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی را از آن خود کردند.
همچنین دربخش تبعیض واستکبار جهانی نفر سوم مسعود ضیایی از اصفهان برنده تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی، نفر دوم راضیه بهزادی از اسفراین برنده تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی و نفر اول جواد جعفریان از تبریز برنده تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شدند.
در بخش آزاد نیز نفر اول محمود نظری از همدان برنده تندیس جشنواره، دیپلم افتخارو جایزه نقدی، نفردوم محمد علی خلجی از همدان برنده تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی ودرنهایت نفر سوم اکبر ترابپور از همدان برنده تندیس جشنواره، دیپلم افتخارو جایزه نقدی شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص هیات داوران گفت: رحیم بقال اصغری از تبریز، ناصر مقدم از تبریز، محمد امین قریشی و سید یاسین قریشی از کاریکاتوریست های مشهور بوکانی داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.
همچنین این جشنواره با حضور بیش از 12 استان کشور در فرهنگسرای سیمرغ بوکان به کار خود پایان داد.

پی نوشت ها:

خبرهای حاشیه ای جشنواره متعاقبا ارسال خواهد شد.

احتمالا عکس ها و گفتگویی با داوران جشنواره قرار است به زودی به دستمان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد